Založ si blog

Čo je to to „európske riešenie“ migrácie? Otázka na „RadioJerevan“

Som veľmi znepokojený, ba vystrašený! Som občanom SR, čo je od 2004  súčasť Európskej Únie. Naposledy bol pojem „európskeho riešenia“ deformovane ako „konečné riešenie“ široko uplatňovaný v „zjednotenej Európe pod nadvládou Tretej Ríše“ 1941 -1945. Za Hitlera. Pred ním sa o európske riešenie pokúšali Trojdohoda a Trojspolok a na frontoch krvácali obyčajní občania európskych krajín 1914-1918…Napoleon vybojoval európske riešenie občianskeho kódexu proti kráľovstvám, kým ho nezastavila Ruská zima…

Makron z Paríža a Merkelová z Berlína dnes na sumíte dvojtretiny krajín EÚ hľadali ( a určite sa za zatvorenými dverami aj dohodli ) európske riešenie takzvanej utečeneckej krízy, čo je dobrý marketingový názov superbiznisu pre prevádzačov a pašerákov ľudí z Afriky a Azie a pre lode mimovládnych ochotníkov platených „kým-čím nepovieme“…

Naše krajiny sú prešpikované základňami NATO, toť vraj obrannou vojenskou alianciou – ale voči komu tu u nás na Slovensku?

Mám obavy… som vystrašený z „európskych riešení“…lebo ešte vždy som len občanom Slovenskej republiky a ľahko sa mi môže stať, že to budem ja, koho „poriešia“…

RadioJerevan, dobre si mi radilo za totality, čo mám robiť teraz?

p.s.

Pupúúško, stretol som Ta pred vchodom do ústredia Smeru SD a vôbec si nevyzeral ako tiger, nelíž im…nie je to o nich tak neodpovedaj, lebo Ta nie si RadioJerevan…

Naša vďaka Geremu tlmočená Salvinim: Nech sa stane vzorom všetkým čo chcú pomôcť

12.08.2019

Človek predsa len cíti humanizmus v duši, najmä v kresťanskej Európe. Dlho sme boli manipulovaní a vydieraní práve poukazom na naše svedomie. Ale zmenilo sa to v nedeľu 11.augusta 2019 a svet odteraz už bude iný: MY SAMI MÁME MÁLO. To je prvý zákon, ktorý môžeme v sebe schváliť bez toho, že by sme sa previnili vlastnému svedomiu. Nemyslím len nás Slovákov, myslím [...]

Feťáci chcú do vlády, mafiáni sú už v nej, úžerníci zakladajú strany. ..

08.08.2019

Bože čo sa to deje na tom mojom milom rodnom Slovensku? Nečudujem sa že sme všetci čo sme mali rozum ušli, emigrovali… ale tu už ide o náš pocit domoviny…alebo ho už nemáme? Pred tridsiatimi rokmi sme nadávali na komunistov…nuž, mali svoju ideológiu a boli medzi nimi kariéristi, alebo hlboko veriaci v komunizmus…. Ale toto tu? Čo to tu je? Srbi museli [...]

Len rezignovaný povzdych: A mňa prečo nevezmú? !! !

21.07.2019

Demagógia masmédií hlavného prúdu a pravicových politikov: Stotisíc miest je voľných, Srbom plat 500 eur stačí EKONOMIKA „V priemyselne rozvinutých častiach Slovenska čoraz viac podnikov nevie pokryť rastúce zákazky bez pracovníkov zo Srbska a z Ukrajiny.“ NIE JE TO PRAVDA! PODNIKY BY RADY ZAMESTNALI A NAŠINCI BY RADI PRACOVALI: Ale nemajú ako o sebe vedieť. [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 189555x
Priemerná čítanosť článkov: 2829x

Autor blogu

Kategórie