Čo je to to „európske riešenie“ migrácie? Otázka na „RadioJerevan“

24. júna 2018, asimo, Nezaradené

Som veľmi znepokojený, ba vystrašený! Som občanom SR, čo je od 2004  súčasť Európskej Únie. Naposledy bol pojem „európskeho riešenia“ deformovane ako „konečné riešenie“ široko uplatňovaný v „zjednotenej Európe pod nadvládou Tretej Ríše“ 1941 -1945. Za Hitlera. Pred ním sa o európske riešenie pokúšali Trojdohoda a Trojspolok a na frontoch krvácali obyčajní občania európskych krajín 1914-1918…Napoleon vybojoval európske riešenie občianskeho kódexu proti kráľovstvám, kým ho nezastavila Ruská zima…

Makron z Paríža a Merkelová z Berlína dnes na sumíte dvojtretiny krajín EÚ hľadali ( a určite sa za zatvorenými dverami aj dohodli ) európske riešenie takzvanej utečeneckej krízy, čo je dobrý marketingový názov superbiznisu pre prevádzačov a pašerákov ľudí z Afriky a Azie a pre lode mimovládnych ochotníkov platených „kým-čím nepovieme“…

Naše krajiny sú prešpikované základňami NATO, toť vraj obrannou vojenskou alianciou – ale voči komu tu u nás na Slovensku?

Mám obavy… som vystrašený z „európskych riešení“…lebo ešte vždy som len občanom Slovenskej republiky a ľahko sa mi môže stať, že to budem ja, koho „poriešia“…

RadioJerevan, dobre si mi radilo za totality, čo mám robiť teraz?

p.s.

Pupúúško, stretol som Ta pred vchodom do ústredia Smeru SD a vôbec si nevyzeral ako tiger, nelíž im…nie je to o nich tak neodpovedaj, lebo Ta nie si RadioJerevan…