Len rezignovaný povzdych: A mňa prečo nevezmú? !! !

21. júla 2019, asimo, Nezaradené

Demagógia masmédií hlavného prúdu a pravicových politikov:

Stotisíc miest je voľných, Srbom plat 500 eur stačí

EKONOMIKA

„V priemyselne rozvinutých častiach Slovenska čoraz viac podnikov nevie pokryť rastúce zákazky bez pracovníkov zo Srbska a z Ukrajiny.“

NIE JE TO PRAVDA! PODNIKY BY RADY ZAMESTNALI A NAŠINCI BY RADI PRACOVALI: Ale nemajú ako o sebe vedieť.

Uchádzačov o prácu vyberajú agentúry a ide to cez portály, žiadna z tých mladých dievčin v agentúrach nedá do ponuky pre objednávateľa / je to platené!!!!/ človeka od nás od ročníka 1960 vyššie a už vôbec nie ak je a bol nezamestnaným…

A podniky – sú to tie zahraničné i ked so slovwnským konateľom, už nemajú personalistov – preto si kupujú služby od agentúr.

Jeden mi povedal – ked som začal chodiť osobne si pýtať prácu, vyhodili ma ako teroristu, ako socku, mám sa vraj regulérne prihlásiť cez PROFESIU…čo je to – odbory?

Desaťtisíce kvalifikovaných Slovákov sú v zhraničí, brali by možno aj tých päťsto, ale nemajú sa kam obrátiť.

Na tých Salónoch práce sa pretŕčajú mladí…tam ste im na smiech…